Khamis, 16 September 2010

"Golden Opening of Give-away Event"


How to win? 3 simple steps:

1. Click on the 'Follow icon' of of this blog at the side bar;
2. Click on "Facebook Like" icon at the side bar of my blog;
3. Comment on this post, give me a "opening wish" & include your Facebook link in the comment!

nak join..KLIK SINI

Khamis, 19 Ogos 2010

Fabric Giveaway by Little Mama

Siapa suka fabric boleh join GA ini...KLIK
Tarikh tutup: 17 September 2010

1. Follow Little Mama Diary – http://littlemamadiary.com

2. Follow Izzah Sazahly – http://www.izzahsazahly.com

3. Follow Little Mama’s Love Updates - http://littlemamababyboutique.blogspot.com

Semua dah follow...

Selasa, 17 Ogos 2010

"Alya 1'st bday giveaway"

GA ini sempena genapnya 1 tahun kelahiran Alya pada 24 Ogos 2010 nanti.
Tarikh tutup: 30 September 2010 @ 11.59malam..
Nak Join KLIK

Jumaat, 13 Ogos 2010

Lucky Draw: Miss Zahidah Mom's Birthday


LD inisSempena birthday Puan Hajah ibu kepada Miss Zahidah pada 14 Ogos..
Jadi..tarikh tutup LD ini pada hari ini lah...
Nak join...KLIK sini ajer..
Hadiahnyer ialah...

Isnin, 9 Ogos 2010

my 1st giveaway!!



tarikh tutup: 15 AUGUST
Nak join klik banner kat atas..

Cute Teddy Bears Giveaway!!!



Tarikh tutup: 13 OGOS 2010
Nak Join klik Sini...
Nak Tag:
Bunga
Sal
UmmiQis
Roziawati
Mama

Diary Giveaway



Diary...kenapa aku perlukan sebuah diary...sadis utk aku ingatkan..GA ini membawa ingatan aku kepada sebuah diary yg aku sgt sayangi...17 tahun yang lalu aku ada sebuah diary berwarna ijau...zaman tu aku tingkatan 3 dan aku tinggal di sebuah desa yang permai..jauh dari kesibukan kota (ada kena mengena ker?), aku selalu tulis apa-apa jua tentang kisah hidup aku dalam diary itu...setelah genap setahun diary itu disimpan dengan baik dan aku telah membuka lembaran diary yg baru...beberapa tahun telah berlalu...aku telah habis SPM..maka akupun sibuklah mengisi borang UPU nak masu U lah kononnya...U biasanya kat negeri lain2 luar dari Kelantan pendek kata...aku terkenangkan hidup aku yang selama ini tak pernah jejak pun negeri luar selain Kelantan...suatu hari aku terpandang buku diary berwarna hijau yang telah aku lupakan...aku ambil dan membelek2nya..aku baca catatan di dalamnya...pandangan ku terpaku pada satu muka surat...aku membacanya sehingga habis..aku tak percaya...aku memang tak percaya...pada muka surat itu terdapat catatan perjalanan aku ke Batu Pahat Johor mengikuti rombongan perkahwinan sepupuku (lelaki) yang kahwin dgn orang Johor bersama dengan mak saudara serta bapa saudara ku dan ahli keluarga yg lain..aku kat Johor selama 3 hari dan di saat itu aku mengenali seorang yang berpangkat nenek di situ...dan byk lg catatan lain selama aku di situ..Ya Allah aku pernah melawat ke negeri luar selain kelantan...tapi aku lupa...diary itulah bukti segala2nya....andai aku mendapat hadiah diary...mungkinkah ada kenangan seperti itu lagi....

Sorry tuan GA panjang plak..tulah kisah aku dan Diary IJAu..kalau tak ada diary mesti kenangan itu dah berkubur...TQ

nak join...klik banner kat atas
Tarikh tutup giveaway ni , pada 12 Ogos 2010